HR Alert
close Open
HR Alert

Adverteren

HR Alert in een aantal cijfers

Met meer dan 15.000 abonnees op de nieuwsbrief is HR Alert de belangrijkste en meest gewaardeerde nieuwsbrief onder HR-professionals in België. Het publiek van HR Alert is een volwaardige representatie van HR binnen het land.

Twee op drie lezers zijn Nederlandstalig en één op drie Franstalig. Ze zijn opgemaakt uit bedrijven van drie verschillende groottes, die elk een derde van ons publiek representeren: bedrijven met minder dan 50 medewerkers, bedrijven met 50 tot 300 medewerkers en bedrijven met meer dan 300 medewerkers.

Adverteren op HR Alert is dus de meest effectieve manier om de volledige wereld van besluitvormers en werknemers in human resources in België te bereiken.

Wat HR Alert aanbiedt

HR Alert biedt verschillende advertentiemogelijkheden in de nieuwsbrief aan, afhankelijk van wat de adverteerder wil communiceren.

  • Het Logo: bovenaan de nieuwsbrief, zichtbaar voor het hele publiek.
  • De Banner: een lange, discrete afbeelding die bovenaan de nieuwsartikelen wordt geplaatst.
  • De Advertorial: een vak met tekst en illustratie dat in de loop van de nieuwsbrief wordt ingevoegd en dezelfde opmaak aanneemt.
  • De Dedicated Email: een e-mail waarvan de inhoud volledig door de adverteerder wordt opgesteld.

Andere opties zijn ook mogelijk voor het delen van evenementen, aankondigingen of whitepapers.

Onze advertentiepartner: Target Advertising

Adverteren via HR Alert betekent samenwerken met het reclamebureau Target Advertising, de exclusieve partner voor alle adverteerders van onze media.

Ons statistisch hulpmiddel

Adverteren via HR Alert betekent ook toegang hebben tot duidelijke statistieken via ons statistische platform. Dit platform maakt het mogelijk om de prestaties van een campagne te creëren, volgen en analyseren met behulp van één enkel instrument.

Wil je jouw boodschap overbrengen via HR Alert of meer te weten komen?

Neem contact met ons op via ons contactformulier.